Konference „Patērētāju strīdu risināšanas procesa efektivitāte – uzņēmēju, patērētāju organizāciju un iesaistīto institūciju loma tajā”

(12.12.2011.)

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs sadarbībā ar Eiropas Patērētāju informēšanas centru organizē konferenci „Patērētāju strīdu risināšanas procesa efektivitāte – uzņēmēju, patērētāju organizāciju un iesaistīto institūciju loma tajā”, kas norisināsies 2011. gada 13. decembrī, plkst. 9.30, RadissonBluHotel Latvija, zālē Beta.

Konferences mērķis - diskutējot ar dažādu jomu pārstāvjiem, kas ir iesaistīti patērētāju strīdu risināšanā – uzņēmējiem, NVO, kompetentajām institūcijām, apzināt galvenās procesa problēmas, kas palīdzētu uzlabot gan patērētāju strīdu risināšanas kārtību, gan veicinātu patērētāju un uzņēmēju dialogu, kā arī uzlabotu uzņēmējdarbības vidi kopumā.

Konferences panadeļdiskusijā, pārstāvot auto tirdzniecības un remonta nozari, piedalīsies LPAA valdes priekšsēdētājs Viktors Kulbergs, daloties pieredzē par auto tirdzniecības nozares uzņēmumu praksi,risinot strīdus ar patērētājiem, kā arī izvirzot priekšlikumus par nākotnē nepieciešamajiem strīdu risināšanas mehānismiem arī auto remonta nozarē.