Inchcape BM Auto - Jaunā BMW 3. sērija saņem 2012. gada "Zelta stūres” godalgu

(12.11.2012.)

 

Minhene/Berlīne. Sestā paaudze, piektais triumfs — jaunā BMW 3. sērija ieguvusi 2012. gada "Zelta stūres" godalgu ("Golden Steering Wheel"), ko piešķir žurnāli "Auto Bild" un "Bild am Sonntag". Sporta sedana jaunākā versija izrādījusies labākā starp vidējās klases un augstākās klases automobiļiem, tādējādi jau piekto reizi šā modeļa vēsturē iegūstot šo svarīgo starptautisko balvu. Vakar Berlīnē notikušajā svinīgajā balvu pasniegšanas ceremonijā kāroto trofeju saņemt bija ieradies uzņēmuma BMW AG valdes priekšsēdētājs Norberts Reithofers (Norbert Reithofer). BMW 6. sērijas Gran Coupé ieguva trešo vietu kategorijā "Automobiļi ar paceļamo jumtu un kupejas". BMW tika pasniegta arī "Zelta stūres" reklāmas balva ("Golden Advertising Steering Wheel"). Žūrija apbalvojumu par patlaban izvērsto BMW xDrive mārketinga kampaņu pasniedza BMW AG Pārdošanas nodaļas vadītājam Aienam Robertsonam (Ian Robertson). Kopumā BMW kļuvis par visveiksmīgāko ražotāju šā gada "Zelta stūres" konkursā.

BMW 3. sērija "Zelta stūres" saņēmēju vidū ir jau vairāk nekā trīsdesmit gadus. Neviens cits automobiļu modelis šo godalgu nav saņēmis biežāk kā BMW 3. sērijas modeļi, kuru klāstu šobrīd nomainījusi jau sestā paaudze. Sērijas veiksmes stāsts sākās 1978. gadā, un šīs sērijas automobiļi apbalvojumu saņēma arī 1991., 1994. un 1998. gadā. Tai pašā laikā BMW 3. sērijas automobiļi ir kļuvuši par pasaulē vislabāk pārdotajiem Premium segmentā. "Man šķiet, ka BMW 3. sērijas panākumu pamatā ir fakts, ka tā ir uzsākusi vidējās kategorijas sporta sedanu klasi un lieliski iemieso BMW raksturu ar tā dinamisko sniegumu, efektivitāti un estētisko pievilcību," pēc balvas saņemšanas skaidroja Norberts Reithofers.

Jaunais BMW 3. sērijas Sedan kopš 2012. gada februāra ir pārdošanā visā pasaulē, tas piedāvā ne vien iespaidīgu sportisko sniegumu un BMW raksturīgo efektivitāti, bet arī uzlabotu braukšanas komforta līmeni un vēl plašāku salonu un bagāžas nodalījumu. Sportiskās, elegantās aprises un atjaunotais priekšpuses skata traktējums, tostarp pārsteidzošais priekšējo lukturu pāra un BMW raksturīgā radiatoru režģa vizuālais savienojums, sniedz BMW 3. sērijai nekļūdīgi atpazīstamu ārieni. Pašreizējā modeļu programmā ietilpst piecas benzīna un piecas dīzeļdzinēja versijas, kā arī automobilis BMW ActiveHybrid 3. Četriem modeļiem ir pieejama inteliģentā pilnpiedziņas sistēma xDrive. Šobrīd uzsākta arī jaunā BMW 3. sērijas Touring modeļa pārdošana.

"Zelta stūres" godalga katru gadu tiek piešķirta visiespaidīgākajiem jaunajiem modeļiem automobiļu tirgū. Atlases procedūra ietver lasītāju balsojumu un žūrijas vērtējumu. Žūrijas sastāvā ir autobraucēji, tehniķi, žurnālu redaktori un sabiedrībā pazīstami cilvēki, kuri šogad rūpīgi pārbaudīja kopumā 44 kandidātus. "Zelta stūres" godalgu šogad piešķīra 37. reizi, un tā ir viena no visievērojamākajām un tradīcijām bagātākajām automobiļu balvām Eiropā

Arī "Zelta stūres" reklāmas balvas kandidāti 2012. gadā izgāja stingru atlases procedūru. Līdzās lasītāju vērtējumam un ievērojamu cilvēku žūrijas balsojumam lēmuma pieņemšanas procesā tika ņemts vērā arī komunikācijas ekspertu un pazīstamu reklāmas speciālistu verdikts. Gan sabiedrība kopumā, gan eksperti galu galā izvēlējās BMW izvērsto "xDrive Mountain" kampaņu, tādējādi izceļot ieguvumus, ko sniedz elektroniski kontrolētā pilnpiedziņas sistēma xDrive. Aiens Robertsons, saņemot balvu, sacīja: "Šī emocionālā kampaņa mums ļāvusi ievērojami palielināt to transportlīdzekļu skaitu, kas aprīkoti ar inteliģento pilnpiedziņas sistēmu BMW xDrive. Mums ir liels prieks par to, cik veiksmīga ir bijusi kampaņa."

"XDrive Mountain" ir iedomāta vieta, kur ik dienas mainās gadalaiki un gandrīz vienmēr valda nelabvēlīgi laika apstākļi. Ar reklāmu televīzijā, presē, uz plakātiem un internetā tika parādīts, kā BMW modeļi, kas aprīkoti ar xDrive, tiek galā ar dažādajiem laika apstākļiem, vienlaicīgi nodrošinot izcilu braukšanas prieku.

 

BMW Group

BMW Group ir viens no veiksmīgākajiem automobiļu un motociklu ražotājiem pasaulē ar BMW, MINI, Husqvarna Motorcycles un Rolls-Royce zīmoliem. BMW Group kā pasaules mēroga uzņēmumam pieder 25 ražotnes un montāžas rūpnīcas 14 valstīs, un tā ir izveidojusi vispasaules tirdzniecības tīklu vairāk nekā 140 valstīs.

2011. gadā BMW Group visā pasaulē pārdeva aptuveni 1,67 miljonus automobiļu un vairāk nekā 113 000 motociklu. Pirmsnodokļu peļņa 2010. gadā bija 4,8 miljardi eiro, bet kopējie ienākumi – 60,5 miljardi eiro. 2010. gada 31. decembrī BMW Group strādāja apmēram 95 500 darbinieku visā pasaulē.

BMW Group panākumu pamatā vienmēr bijusi ilgtermiņa stratēģija un atbildīga rīcība. Tāpēc uzņēmums nodrošina ekoloģisku un sociālu ilgtspēju, kuras pamatā neatņemama uzņēmuma stratēģijas daļa ir vērtību kopums – augsta atbildība par izstrādājumiem un skaidra apņemšanās saglabāt resursus. BMW Group pūļu rezultātā pēdējo septiņu gadu laikā tā ir iekļauta Dow Jones ilgtspējas indeksā kā nozares līderis.

 

www.bmwgroup.com

Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup

Twitter: http://twitter.com/BMWGroup

YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupview

 

Ja jums ir jebkādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums:
Korporatīvās komunikācijas

BMW Group Sweden + Nordic

Michael De Geer

Korporatīvo komunikāciju vadītājs

Gårdsvägen 11

Box 1525

SE - 171 29 Solna

T   +46-8-470 60 62

M  +46-708-47 06 06

F   +46-8-470 60 38

michael.de.geer@bmw.se

http://www.bmw.se