Inchcape BM Auto akcija - BMW iepazīstina ar BMW Concept 4. sērijas Coupé

(21.12.2012.)


Attēlu galerija

Minhene. Pasaulē BMW 3. sērijas jaunākās paaudzes modeļi Coupé un Convertible ir izvirzījušies vidējās klases kupeju un kabrioletu tirgus premium segmenta priekšgalā. Tikai nedaudziem konkurentiem šajā segmentā ir bijusi tik liela ietekme dizaina, dinamikas un efektivitātes ziņā.

Līdz ar BMW Concept 4. sērijas Coupé atklāšanu BMW paziņo par plāniem laist klajā sportisko vidējas klases kupeju ceturto paaudzi, tādējādi no jauna apliecinot savas globālā līdera pozīcijas.

"4. sērija" – vēl lielāka ekskluzivitāte un atpazīstamība

BMW Concept 4. sērijas Coupé automobiļi salīdzinājumā ar BMW 3. sērijas Coupé ir kļuvuši vēl izsmalcinātāki estētisko īpašību, dinamikas un elegances ziņā.
Šī sērija ne vien iezīmē jauna cikla sākumu, bet arī atspoguļo attīstības līknes augstāko punktu. BMW savam jaunajam modelim ir piešķīris individuālas iezīmes un neatkārtojamu dizainu, tādējādi 4. sērijā ir iemiesotas šim segmentam raksturīgās estētiskās un dinamiskās īpašības. BMW Concept 4. sērija ir jaunākais papildinājums BMW nomenklatūrā, un tās izstrādē ir ievērotas BMW 6. sērijas un 8. sērijas Coupé izcilākās tradīcijas. Jaunā sērija piedāvā lielāku sportiskumu un ekskluzivitāti, un tā ir manāmi atšķirīga no BMW 3. sērijas automobiļu klāsta.

Dizains – attīstības līknes augstākais punkts

BMW Concept 4. sērijas Coupé autovadītājam sniedz iespēju izbaudīt šīs jaunās, sportiskās un elegantās automobiļu paaudzes būtību mūsdienīga luksusa dizaina gaisotnē. Augstas kvalitātes detaļas, kas piešķir šim automobilim ekskluzīvu izskatu, izceļ kupejas ideāli līdzsvarotās proporcijas. Automobiļa salonā, pateicoties BMW Individual ekspertu pieredzei, prasmīgajam roku darbam un rūpīgi izvēlētajiem materiāliem, ir izveidots augstākās klases interjers. BMW Individual loma BMW Concept 4. sērijas Coupé izstrādē skaidri apliecina zīmola apņemšanos nepārtraukti strādāt, lai sasniegtu pilnību.

Zemāka un platāka virsbūve dara automobili dinamiskāku pat pie izslēgtas aizdedzes

BMW Concept 4. sērijas Coupé izmēri nodrošina dinamismu, pat pirms automobilis tiek iedarbināts. Atstatums starp asīm (2810 mm) ir par 50 milimetriem lielāks nekā 3. sērijas Coupé, turklāt par 45 mm ir palielināts arī atstatums starp priekšējiem riteņiem (1545 mm), bet starp aizmugurējiem riteņiem (1593 mm) – par 80 mm. BMW Concept 4. sērijas 1826 mm platie Coupé automobiļi ir par 44 mm platāki par saviem priekšgājējiem, jumta līnija ir par 16 mm zemāka (1362 mm), un kļuvusi arī garāka (4641 mm), tādējādi nodrošinot īpaši dinamiskas proporcijas.

Proporciju pilnība

BMW Coupé apvij īpaša valdzinājuma oreols, un pietiek uzmest vienu acu skatu, lai novērtētu braukšanas pieredzi, kuru tas var sniegt. BMW Concept 4. sērijas Coupé elegantās aprises un atlētiskā virsbūve iemieso BMW dizaina īpašības un uzkrātās zināšanas un izceļ tā sportisko siluetu. Automobiļa proporcijas arī atbilst BMW raksturīgajām iezīmēm – lielais atstatums starp asīm, garais dzinēja pārsegs, īsās pārkares un plūstošās līnijas BMW Concept 4. sērijas Coupé dzen uz priekšu vēl pirms iedarbināts automobiļa dzinējs. Taču tā izstieptās proporcijas izstaro arī atlētisku eleganci – aizmugurējo riteņu arkas iezīmē automobiļa platāko punktu, to izceļot, savukārt noteiktās aprises un virsmas pauž individualitāti un precizitāti. Coupé izsmalcinātās detaļas piesaista uzmanību arī, veicot tuvāku apskati. Funkcionālajiem elementiem – gaisa ieplūdes un ventilācijas atverēm, durvju atvērējiem un ārējiem spoguļiem – stilistisku pabeigtību piešķir satīna apdares alumīnija akcenti. Dizaineru īpašā aizrautība, kas izpaužas, cenšoties atrast īsto izskatu katrai no konkrētajām funkcijām, ir acīmredzama ikvienā no šīm detaļām.

BMW Group 

BMW Group ir viens no veiksmīgākajiem automobiļu un motociklu ražotājiem pasaulē ar BMW, MINI, Husqvarna Motorcycles un Rolls-Royce zīmoliem. BMW Group kā pasaules mēroga uzņēmumam pieder 25 ražotnes un montāžas rūpnīcas 14 valstīs, un tā ir izveidojusi vispasaules tirdzniecības tīklu vairāk nekā 140 valstīs.

2011. gadā BMW Group visā pasaulē pārdeva aptuveni 1,67 miljonus automobiļu un vairāk nekā 113 000 motociklu. Pirmsnodokļu peļņa 2010. gadā bija 4,8 miljardi eiro, bet kopējie ienākumi – 60,5 miljardi eiro. 2010. gada 31. decembrī BMW Group strādāja apmēram 95 500 darbinieku visā pasaulē.

BMW Group panākumu pamatā vienmēr bijusi ilgtermiņa stratēģija un atbildīga rīcība. Tāpēc uzņēmums nodrošina ekoloģisku un sociālu ilgtspēju, kuras pamatā neatņemama uzņēmuma stratēģijas daļa ir vērtību kopums – augsta atbildība par izstrādājumiem un skaidra apņemšanās saglabāt resursus. BMW Group pūļu rezultātā pēdējo septiņu gadu laikā tā ir iekļauta Dow Jones ilgtspējas indeksā kā nozares līderis.

 

www.bmwgroup.com
Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup
Twitter: http://twitter.com/BMWGroup
YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupview

Ja jums ir jebkādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums:
Korporatīvās komunikācijas 
BMW Group Sweden + Nordic
Michael De Geer
Korporatīvo komunikāciju vadītājs
Gårdsvägen 11
Box 1525
SE - 171 29 Solna
T   +46-8-470 60 62
M  +46-708-47 06 06
F   +46-8-470 60 38
michael.de.geer@bmw.se 
http://www.bmw.se